دسته: علوم انسانی
بازدید: 13 بار
فرمت فایل: docx
حجم فایل: 37 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 12
مبانی نظری سازمانهای بیمه
قیمت فایل فقط 19,000 تومان
مبانی نظری سازمانهای بیمه
توضیحات: فصل دوم مقاله کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو مقاله
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc
قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه
موسسات بیمه از جمله نهادهای مالی هستند كه در كنار تامین امنیت اقتصادی سرمایه، در ایجاد منابع مالی در فواصل زمانی دریافت حق بیمه و پرداخت خسارتها، بهخصوص در بیمههای بلندمدت میتوانند موجب تحرك و پویایی و توسعه بازارهای مالی شوند و با انباشت سرمایه زمینههای لازم را برای رشد اقتصادی فراهم كنند.
مروری کوتاه بر تاریخچه بیمه
با محوری شدن روزافزون روابط و كیفیت خدمات در كسبوكار و دستیابی به سود بیشتر از طریق داشتن مشتریان وفادار نسبت به جذب مشتریان جدید، استفاده از ابزارهای بهبود عملكرد مورد توجه قرار گرفته است. در چنین محیطی موفقیت بازار برابر است با اینكه یك سازمان بتواند حداكثر سودی را كه مقدور است از مجموعه مشتریان خود بدست آورد. برای این منظور ضروری است كه مدیریت سازمان به استراتژیهایی روی آورد كه بتواند از آنها برای توسعه و بهبود عملكرد خود و پیشی گرفتن از رقبا استفاده كرده و از همه مهمتر آنكه بتواند مشتریان را به مشتریان وفادار تبدیل کند. ایجاد وفاداری در مشتری وابسته به میزان رضایتی است كه مشتری از انجام معامله با سازمان در خود احساس میكند. شركتهای ارائهدهنده خدمات بیمهای نیز مانند هر سازمان انتفاعی دیگری در پی كسب سود بیشتر و دستیابی به مزیتهای رقابتی در دنیای رقابتی امروز هستند. شركتهای بیمه نسبت به سود حاصل از روابط با مشتریان، بسیار علاقهمندند؛ زیرا آنان تحت فشار شدید رقابتی از سوی رقبای خود درصنعت قرار دارند. بر اساس اصل 44 قانون اساسی در زمینه خصوصیسازی فعالیتها، اولین شركت بیمه خصوصی در ایران در سال 1383 آغاز به كاركرد و بعد از آن از سال 83 تا 87، 15 شركت بیمه خصوصی به ارائه خدمات بیمهای در كشور پرداختند. (عبدالوند و همکاران، 1387) تا پیش از آغاز بهكار شركتهای بیمه خصوصی وظیفه ارائه خدمات بیمهای بر عهده شركتهای بیمه دولتی بود. از آنجاكه این شركتها وابسته به دولت بوده و به پشتوانه سرمایههای دولتی فعالیت میكردند، بازاریابی و رعایت اصول بازاریابی در فعالیتهایشان بسیاركمرنگ بود. اما شركتهای بیمه خصوصی از آنجا كه باید پاسخگوی سهامداران خود بوده و میزان سودشان ارتباط مستقیمی با عملكردشان دارد، این روزها با توجه به رقابت بسیار نزدیك و تنگاتنگ با دیگر رقیبان خود در پی ایجاد بهبود عملكرد و سودآوری در بازار هستند. یافتن روشها و استراتژیهایی كه بتواند هر چه بیشتر به ایجاد، افزایش سهم بازار، افزایش سودآوری و رشد در حق بیمه منجر شود، دغدغه امروز این شركتها است. بنابراین بررسی و تحقیق درخصوص عواملی كه میتوانند بر موارد نامبرده در یك شركت تاثیر گذاشته، و باعث یافتن راهكارهای مناسب شود، ضروری بهنظر میرسد.
قیمت فایل فقط 19,000 تومان
برچسب ها : مبانی نظری سازمانهای بیمه , مبانی نظری وپیشینه تحقیق سازمانهای بیمه , پیشینه نظری سازمانهای بیمه ,مبانی نظری سازمانهای بیمه , سازمانهای بیمه , مبانی , نظری , سازمانهای , بیمه
:: برچسبها:
مبانی نظری سازمانهای بیمه , مبانی نظری وپیشینه تحقیق سازمانهای بیمه , پیشینه نظری سازمانهای بیمه ,مبانی نظری سازمانهای بیمه , سازمانهای بیمه , مبانی , نظری , سازمانهای , بیمه , مبانی نظری و پیشینه تحقیق , مبانی نظری , پیشینه تحقیق , پیشینه تحقیق و مبانی نظری , دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق , دانلود مبانی نظری , دانلود پیشینه تحقیق , دانلود پیشینه تحقیق و مبانی نظری , ,